Ameliyatsız estetik uygulamaları içerisinde çok önemli bir yer tutan estetik dolgu işlemi ile gençleşmek, kırışıklıklardan kurtulmak mümkün olabileceği gibi, yaşın ilerlemesiyle birlikte yanak, elmacık, şakak bölgelerinde oluşan hacim kayıplarını gidermek, daha genç bir görünüme sahip olmak için estetik dolgu işlemini ApexClinic olarak hastanemizde yaptırmanız mümkün.

Hastanemizde göz çevresi kırışıklıkları ve kaz ayaklarının silinmesi, alındaki derin çizgilerin silinmesi, dudak üstü ve çevresi kırışıklık ve çizgilerin silinmesi, dudak büyütme, dudak dolgunlaştırma ve dudak kontürü belirginleştirme, yanak bölgesindeki hacim kayıplarının doldurulması, elmacık bölgesindeki volüm kayıplarının doldurulması, sivilce izlerine bağlı çukurların doldurulması, burun ucu ve burun sırtı dolgusu, çene ucu dolgusu ile çene ucu büyütme gibi durumlarda dolgu maddesinin cilt içerisine veya cilt altına özel enjektör veya kanül yardımı ile estetik dolgu işlemi uygulanmaktadır.

Dolgu işleminden önce uygulama yapılacak bölgeye ağrı kesici krem uygulanabileceği gibi, işlem sırasında da hastayı daha rahat ettirmek adına buz ile soğutma yapılmaktadır. Lokal anestezi ile uyuşturularak uygulanan ağrısız estetik dolgu işlemi yaklaşık 15-30 dk sürmektedir. Estetik dolgu İşleminden sonra ürünün homojen dağılımı için 2-3 kez, 5er dakikalık masajlar yapabilirsiniz.

Enjektörde hazır halde olan dolgu maddesinin emilim süresi dolgu maddesinin molekül yapısına, ne miktarda enjekte edildiğine ve yüzün hangi bölgesine enjekte edildiğine göre değişmekte olup, istenildiği zaman tekrar edilebilir.

Dolgu enjeksiyonu sonrası kalıcılık ürünün içeriğine göre değişkenlik göstermektedir. Bu sebeple farklı yüz bölgeleri için farklı dolgu içerikleri kullanılmaktadır. Elmacık ve yanak dolgusu 18-24 ay kalıcılık gösterirken, dudak dolgusu genellikle 6-9 ayda erimektedir. Yüz dolgusu uygulama tekniği ve bölgenin anatomik özellikleri de bu sürenin değişimini etkilemektedir.
Estetik dolgu işlemi sonrası morluk görülmemesi için uygulamadan en az bir hafta önce hastanın kan sulandırıcı ilaç kullanımını kesmesi gerekmektedir. Dudak bölgesine yapılan estetik dolgu işleminde 1-2 gün görülebilecek olan şişlikler buz tatbiki ile aza indirilebilir.

Hastanemizde gerçekleştirmiş olduğunuz ağrısız ve konforlu bir şekilde uygulanan estetik dolgu işleminden sonra daha genç bir görünüme sahip olarak iş ve sosyal yaşantınıza devam edebilirsiniz.