Mini karın germe ameliyatı deformasyon olan karın eğer göbek deliğinin alt kısmında bulunuyor ise, göbek deliğinin alt kısmında hafif yağlanmalar ve sarkmalar görünüyorsa, karın kaslarında ayrılmalar ve gevşemeler görünmüyorsa, göbek deliğinin üst kısmında herhangi bir sarkma ya da yağlanma yoksa ve göbek deliğinin alt kısmında kısmi çatlaklar olduğunda uygulanan estetik operasyondur.Bu operasyon Apex Clinic olarak uzman doktorlar tarafından hastanemizde gerçekleştirilmektedir.

Hastanemizde mini karın germe ameliyatı ortalama süresi 1- 1.5 saattir. Hastanemizde mini karın germe aoperasyonu sıklıkla liposakşınla yapılır. İç çamaşırı altında kalacak şekilde yatay bir kesi yapılır. Alt karın dokusu kaldırılır, karın kasları sıkılaştırılır. Göbek deliği altındaki fazla karın derisi ve yağ dokusu kesilerek atılır. Operasyon sonrasında fazla kanın tahliyesi için geçici olarak diren denilen ince borular meme altına yerleştirilebilir.

Mini karın germe operasyonunun 18 yaş altındaki kişilere yapılması uygun değildir.

Hastanemizde gerçekleştirilecek operasyon için engel oluşturulabilecek durumlar anestezi doktoru tarafından denetlenip,gerekli kan tahlilleri yapılmaktadır.

Hastanemizde mini karın germe operasyonu uygulanan hasta operasyondan 4 saat sonra yemek yiyebileceği gibi hasta yatağından kalkarak yürümeye başlar.Ancak karın bölgesinde oluşabilecek gerginlik nedeniyle hastanın bir süre eğik yürümesi gerekmektedir. Mini karın germe operasyonu uygulanan hasta aynı gün taburcu edilir.  Operasyondan 1-2 gün sonra yıkanabilir. Ameliyat bölgesinde oluşabilecek ödem ve şişlik gibi sorunların düzelmesi 1-2 haftayı bulmaktadır. Mini karın germe operasyonu sonrasında düşünüldüğü kadar fazla ağrı yaşanmayacağından verilen ağrı kesiciler yeterli olacaktır. Hafif egzersizler zaman içinde rahatlıkla yapılabilinir.Mini karın germe operasyonu uygulanan hasta aynı hafta içerisinde normal yaşantısına dönebilir.