Öncelikle kadınların tercihi olan karın estetiği zaman içerisinde aşırı kilo alıp verme,hamilelikte yaşadığı fizyolojik değişiminde etkisiyle karın bölgesinde oluşan bozulmalardan dolayı yapılan estetik operasyonudur. Karın estetiği halk arasında “karın germe” olarak adlandırılır. Yaygın olarak yapılan karın estetiği operasyonunun amacı sıkı bir görünüme kavuşmaktır.Apex Clinic olarak hastanemizde uzman doktorlar tarafından gerçekleştirilecek olan tam karın germe operasyonu ile sıkı bir görünüme kavuşmanız mümkün.

Tam karın germe operasyonunun  18 yaş altındaki kişilere yapılması uygun değildir.Ortalama süresi 2- 2.5 saat süren tam karın germe operasyonu sıklıkla liposakşında yapılır.

Göbek deliği üstü kasık ve karın arasında yapılan tam karın germe operasyonu ile bu alanda görülen sarkmalar, çatlaklar, yağ dokusu fazlalıkları alınır. Kendini salmış karın kasları sıkılaştırılır, deri gerginleştirilir. Ameliyat yapılırken, ameliyat yarasının iç çamaşırının içerisinde kalacağı şekilde planlanır.

apex clinic

Hastanemizde gerçekleştirilecek operasyon için engel oluşturulabilecek durumların anestezi doktoru tarafından denetlenip,gerekli kan tahlilleri yapılmaktadır.

Hastanemizde tam karın germe operasyonu uygulanan hasta operasyondan 4 saat sonra yemek yiyebileceği gibi hasta yatağından kalkarak yürümeye başlar. Ancak karın bölgesinde oluşabilecek gerginlik nedeniyle hastanın bir süre eğik yürümesi gerekmektedir.

Apex Clinic olarak hastanemizde tam karın germe operasyonu uygulanan hasta 1-2 gün içerisinde taburcu edilir. Operasyondan 1-2 gün sonra yıkanabilir.Ameliyat bölgesinde oluşabilecek ödem ve şişlik gibi sorunların düzelmesi 2-3 haftayı bulmaktadır. Tam karın germe operasyonu sonrasında düşünüldüğü kadar fazla ağrı yaşanmayacağından verilen ağrı kesiciler yeterli olacaktır. Ancak tam karın germe operasyonu sonrası karın korsesi kullanılması gerekir. Hafif egzersizler zaman içinde rahatlıkla yapılabilinir.