Fizyolojik olarak gelişebilen ya da hormonal bozukluğa bağlı, kullanılan ilaçların da etkisiyle oluşabilen erkekte kadın tipi meme görünümüne jinekomasti adı verilir.

Bu hastalık son yıllarda sık rastlanan bir hastalık olup,hastanın korku ve utanma duygularını atağa geçirdiğinden hasta da ciddi psikolojik rahatsızlıklara neden olmaktadır.Ancak Jinekomasti ameliyatı gayet rahat geçen bir ameliyat olup, Apex Clinic olarak hastanemizde uzman doktorlar tarafından gerçekleştirilecek operasyon ile sonuca hızlı bir şekilde ulaşılmaktadır.

Ergenlik döneminde gelişen jinekomastinin gerileme durumu  göz önünde bulundurularak, 18 yaş altı erkeklerde nadir durumlar söz konusu ise jinekomasti ameliyatı uygulanabilir.

Hastaların çoğunluğunda yapılan işlem liposakşın olup, daha büyük memeli hastalarda vazer liposakşın tekniği kullanılmaktadır. Uygulanan bu tekniklerde iz kalma sorunu olmayıp, ameliyat süresi ortalama 1 saattir.

Jinekomasti ameliyatı sonrası aşırı kilo aldığınız takdirde  memede bir miktar büyüme olabilir. Jinekomasti ameliyatı uygulanan hastalar kesin çözüme ulaşmaktadır.

Hastanemizde gerçekleşen ameliyat sonrası hastaya verilen ağrı kesiciler yeterli olacak ve hasta ağrıyı az hissedecektir.

Ameliyattan 4 saat sonra hasta ayağa kalkabilir, yemek yiyebilir hatta aynı gün taburcu edilmektedir.Hasta 1- 2 için içerisinde yıkanabileceği gibi günlük yaşantısına da devam edebilir.Ameliyat sonrası göğüsde oluşabilecek şişlik 3 hafta içinde geçmekte olup,bu sürede hastaya göğsü saran korse uygulanmaktadır. Ancak operasyon uygulanan memenin son şeklini bulması 3. ayın sonuna tekabül eder.