Fiziksel görüntümüzde tamamlayıcı unsur olan saçlarımızın dökülmesiyle yaşanan kayıpları ApexClinic olarak hastanemizde uzman doktorlar tarafından saç ekimi işlemi ile yeniden kazanmak mümkün.

Saç ekimi; etkili, kalıcı, dökülen saçlarınızı geri kazanmanızda tek çözüm olan estetik uygulamadır.Can sıkıcı bir durum olan saç dökülmesi sorununu saç ekimi işlemi ile ortadan kaldırmak, kesin ve kalıcı çözümlere ulaşmak gelişen teknoloji ile daha kolay.

Yalnızca dış görünüşümüzde değil, özgüvenimizde de başrolü üstlenen saçlar maalesef ki stres, hormonal dengesizlik, genetik yatkınlık, vitamin eksikliği, kansızlık, olumsuz dış fiziksel şartlar, yanık, kaza, ameliyat izine bağlı gelişen nedenlerden dolayı dökülmeye mahkum kalabiliyor. Ancak dökülerek kayıp olan saçlarınızı saç ekimi işlemi ile yeniden kazanabiliyorsunuz.

Saç dökülmesi erkeklerin büyük ve ortak sorunu gibi görünse de; tiroid hastalıkları, genetik nedenler, hamilelik, doğum, emzirme dönemleri, kemoterapi, mevsimsel dökülmeler, deri hastalıkları, stres gibi sorunlar kadınlarda saç dökülmesinin nedenleridir ve kadınlara da saç ekimi işlemi uygulanmaktadır. Ancak kadınlardan alınan greflerin dökülmeme gibi bir özelliği olmadığından saç ekilen bölgede tekrar saç dökülmesi görülebilir.

Hastanemizde saç dökülme sorunu yaşayan, ağır kronik hastalığı olmayan kadın erkek her hastaya uygulanabilen saç ekimi işlemi; tek seansta sonuca ulaşılamadığı takdirde 4 seansa kadar uygulanmaktadır.

Saç tipi, saç ekim alanı genişliği, saç ekimi yöntemine bağlı saç ekim süreci farklılıklar gösterebilmektedir. Ortalama saç ekim süreci 6-8 saat arasında değişmektedir. Lokal anestezi altında uygulanan saç ekimi işlemi öncesinde saçlar 1-2 mm uzunluğunda kesilmektedir.Antiseptik solüsyonlarla ekim yapılacak alan temizlenir.
Ekilen saçlar 1 ay içerisinde dökülür,6-9 ay sürede kalıcı olarak çıkmaya başlar,1 yıl içerisinde son halini alır.

ApexClinic olarak hastanemizde saç kıl köklerinin nakil işleminin gerçekleştirildiği saç ekimi operasyonusteril ameliyathanelerde FUT-FUE-DHI teknikleri ile uygulanmaktadır.

Apex Clinic olarak hastanemizde saç ekimi işlemi uygulama öncesi;
Saç ekimi işlemi uygulanacak kişinin saç analizi ve kronik rahatsızlığı var ise ek tetkikleri yapılır. Saç ekimi operasyon sırasında ve sonrasında sorun yaşamak adına saç ekimi işlemi uygulanacak kişinin kan tahlilleri yapılır.

Saç ekimi işlemi uygulanacak kişinin operasyondan 1 hafta önce alkol ve sigara kullanımına son vermesi, saç ekimi işlemi uygulanacak kişinin operasyondan 1 hafta öncesi kafein içeren içeceklerden tüketmemesi,saç ekimi operasyonu öncesi hastanın tok olması,saç ekimi işlemi uygulanacak kişinin saçlarının temiz olması,saç ekimi işlemi uygulanacak kişinin saçlarına ekim öncesi saç losyonu, jöle, saç kremi, saç köpüğü gibi saç kozmetik ürünlerinden uygulamamış olması,saç ekimi işlemi uygulanacak kişinin kan sulandırıcı ilaç kullanımını 1 hafta öncesinden kesmesi, saç ekimi operasyonu öncesinde yapılması ve uyulması gereken kurallardır.

Hastanemizde saç ekimi işlemi uygulanan kişi aynı gün taburcu edilir.

Saç ekimi işlemi hareket etme-yeme -içme özgürlüğünüzü kısıtlamaz.
Saç ekimi işlemi sonrasında ağrı kesici alınmasında sakınca yoktur. Saç ekimi işlemi sonrasında oluşabilecek ödem ve şişliklere bağlı antibiyotik tedavi uygulanmaktadır.Saç ekimi işlemi sonrasında oluşabilecek olan ödem ve şişlikler 2-3 gün içerisinde iyileşmektedir.

Saç ekimi işlemi uygulanan kişi 1 hafta içerisinde iş hayatına dönebilir.Saç ekimi işlemi uygulanan kişi saç ekimi yapılan bölgeye göre yatış pozisyonuna en az 1 hafta boyunca özen göstermelidir.
Saç ekimi işlemi uygulanan kişi 1 hafta boyunca cinsel hayatına ara vermeli,1 ay boyunca spor yapmamalı, havuz, hamam ve denize girmemelidir.

Saç ekimi işlemi uygulanan kişi saç ekimi yapılan bölgeye zarar vermemek adına, yeni ekilen saçlarının uzama işlemi gerçekleşen süreye dek, ekim yapılan bölgeyi direkt güneş ışığından, yağmurdan ve tozdan korumalıdır.
Saç ekimi yapılan bölgenin darbe almaması gerekmektedir. Ekim yapılan bölgeyi darbelerden korumak gerekeceği gibi bu bölgede oluşabilecek kaşıntılara da yenik düşmemek gerekmektedir. Ekim yapılan bölgeyi tırnak ya da sivri uçlu cisimlerle asla kaşımamalı, kaşıntıyı tetikleyeceğinden terlemeden kaçınılmalıdır.

Saç ekimi yapılan bölgede görülen kabuklanma ve pullanma 10.gün itibariyle tamamen yok olur. Ancak bu süreç içerisinde oluşan kabuklanma ve pullanma durumunda doktorun vermiş olduğu tarak ve losyon kullanılmalıdır.
Saç ekimi sonrasında kıyafetlerin giyim sırasında ekim yapılan bölgeye zarar vermemesi açısından saç ekimi uygulanacak kişinin gömlek giymesi önerilmektedir.

Saç ekimi sonrası saçlar ne zaman ve nasıl yıkanmalıdır?

Öncelikle saç ekimi yapıldığı gün saçlar asla yıkanmaz. Saç ekimi işleminden 3 gün sonra doktorun verdiği özel losyon ve şampuan kullanılarak saçlar yıkanmalıdır.

Doktorun verdiği losyon saçlara nazik hareketler ile tırnak teması olmadan sürülmelidir. Losyon saçlarda 1 saat bekletildikten sonra yine nazik bir şekilde şampuan ile yıkanmalıdır.

Saç ekimi işlemi uygulanan kişi saçlarını 2 hafta boyunca 1-2 kez yukarıda anlatıldığı şekilde yıkamalıdır. 2Haftanın sonunda artık saç yıkama işleminiz daha rahat ve sık olabilir.

Saç ekimi estetik operasyonu ile geri kazandığınız saçlarınız herhangi bir ağır hastalık geçirmediğiniz sürece sizinle kalmaya devam edecektir.

Cerrahi operasyonlar sonrası her hangi bir sağlık sorunu yaşanmaması hem hastanın, hem doktorun en önemli isteğidir. Nadirde olsa cerrahi operasyonlar sonrası sorunlar görülebilir. Saç ekimi estetik operasyon sonrasında ise nadir de olsa; kanama ve yaraya bağlı iyileşme problemleri, ağrı, his kaybı ve hassasiyet gibi çözümleri olan sorunlar görülebilir.