Gergin yapısını kaybetmiş, gevşek bir bacak psikolojik problemler oluşturabileceği gibi kişinin giyim özgürlüğüne ve yürüme rahatlığına da engel olabilir.Deri elastikiyeti zamanla gücünü kaybedip, gevşediğinden,bacak dokusu da yerçekimine karşı koymakta zorlanır. Uyluk germe operasyonu; orta yaşı geçmiş ve yağ dokusu zaman içinde boşalmış bacaklara sahip kişilere uygulanan bir operasyondur.

Genetik rahatsızlıklar dışında, diz üzerindeki bacak iç yüz dokusunda ağır derecede deri gevşemesi olan hastalara uygulanan, cerrahi bir operasyon olan uyluk germe, orta yaş ve üzeri kişilerde sıklıkla uygulanmaktadır.

Uyluk germe (bacak germe) ameliyatı Apex Clinic olarak hastanemizde genel anestezi altında yapılmakta olup, ortalama ameliyat süresi 1- 2 saattir. Bacak iç yüzünde dizden cinsel uzuva uzanan alanda bir kesi yapılarak, fazla doku çıkartılıp, yapılan uyluk germe operasyonunda liposakşında uygulanabilinir.

apex clinic karın germe

Hastanemizde gerçekleştirilecek operasyon için engel oluşturulabilecek durumlar anestezi doktoru tarafından denetlenip, gerekli kan tahlilleri yapılmaktadır.

Hastanemizde uyluk germe işlemi uygulanan hasta operasyondan 4 saat sonra yemek yiyebileceği gibi aynı gün taburcu da edilir. Operasyondan 1-2 gün sonra yıkanabilir.Uyluk germe işleminin uygulandığı bacak bölgesinde oluşabilecek ödem ve şişlik gibi sorunların düzelmesi 2-3 haftayı bulmaktadır. Buna rağmen uyluk germe işlemi uygulanan hasta günlük yaşantılarından uzun süre mahrum kalmazlar,hafif egzersizler yapabilirler.Belirgin bir ağrı yaşamayacaklarından kullanılacak ağrı kesiciler yeterli olacaktır.