Uyluk Germe

Uyluk Germe Ameliyatı Nedir ?

Yaş, genetik, aşırı kilo alıp verme gibi etkenlerle deri elastikiyetinin azalması ve deri altı yağ dokusunun artması yada azalması sonucu uyluklarda sarkma, boyut ve şekil bozuklukları ortaya çıkabilmektedir. Kişinin olduğundan yaşlı ve sağlıksız görünmesine neden olan bu deformasyonlar uyluk germe ameliyatı ile düzeltilebilmektedir. Uyluk germe ile kişi, düzgün, daha gergin ve genç görünümlü uyluklara sahip olabilir.

Uyluk Neden Sarkar?

Ağır diyetler ve mide küçültme gibi hızlı kilo vermeye neden olan işlemler tüm vücutta olduğu gibi uyluklarda da sarkmalara neden olacaktır. Bunun yanı sıra yaşlanma, güneş ışınlarına fazla maruz kalma gibi birtakım çevresel ve kalıtsal nedenlerle uyluklarda sarkıklıklar meydana gelebilmektedir. Bu durum estetik olarak göze hoş gelmeyen bir görüntü ortaya çıkardığı gibi kişinin psikolojisini de olumsuz yönde etkilemektedir.

Ameliyat Öncesi

• Tüm ameliyatlarda olduğu gibi öncesinde detaylı doktor muayenesi yapılmalı ameliyat hakkında hastaya tüm detaylar anlatılmalıdır.
  • Bununla birlikte hasta da hekime sahip olduğu hastalık, kullandığı ilaç vb tüm durumları hakkında bilgi vermelidir.
  • Uyluk germe ameliyatında genel anestezi gerektiren tüm ameliyatlara hazırlanırken olduğu gibi ameliyat öncesi 6 saatlik açlık süreci gereklidir.
  • Ameliyattan öncesi kan sulandırıcı vs ilaç kullanan hastaların kanama riskini minimuma indirmek için doktor kontrolünde bu ilaçlara ara vermeleri gerekmektedir.
Son Güncelleme Ağustos 2, 2023 Editör Bilgisi:[email protected]
Destek
WhatsApp Destek Hattı
Merhaba
Size nasıl yardımcı olabilirim?